261631
Matematyczne
Konwersja między systemami liczbowymi
Kalkulator umożliwia konwersję liczb pomiędzy systemami liczbowymi - dwójkowym (binarnym), trójkowym, czwórkowym, piątkowym, szóstkowym, siódemkowym, ósemkowym (oktalnym), dziewiątkowym, dziesiętnym (decymalnym), jedenastkowym, dwunastkowym, trzynastkowym, czternastkowym, piętnastkowym, szesnastkowym (heksadecymalnym).
Wpisane znaki nie będące cyframi oraz literami A,B,C,D,E,F są ignorowane.
Zobacz podobne
1262886
Matematyczne
Średnia ważona ocen
Kalkulator oblicza średnią ważoną ocen z podanych przedmiotów. Gdy przy podanych ocenach bądź wagach znajdzie się znak "-" to będzie on automatycznie niwelowany.
124628
Matematyczne
Kalkulator funkcji trygonometrycznych
Kalkulator na podstawie wprowadzonego kąta w stopniach lub radianach oblicza wartości podstawowych funkcji trygonometrycznych.
79066
Matematyczne
Kalkulator procentowy
Kalkulator pozwala obliczyć procenty z podanych wartości liczbowych.
Użytkownicy oglądali również
3390933
Budowlane
Kalkulator paneli podłogowych
Kalkulator na podstawie wprowadzonych wymiarów powierzchni do obłożenia panelami oraz danych o ilości paneli w jednej paczce, oblicza ile paczek paneli musisz kupić, aby pokryć całe pomieszczenie.
803138
Budowlane
Izolacja ścian
Jak policzyć izolację ścian?
Kalkulator pozwala obliczyć ilość płyt izolacyjnych potrzebnych do pokrycia ścian budynku metodą "lekką mokrą" lub "lekką suchą". Nie ma do wyboru metody ponieważ dla jednej i drugiej wyniki są identyczne.
55730
Matematyczne
Kombinacje znaków i liczb
Kalkulator pozwala wyznaczyć istniejące kombinacje dla podanego przez użytkownika ciągu znaków.
1508432
Życie codzienne
Zbiornik na deszczówkę
Kalkulator oblicza ilość zebranej deszczówki z dachu o podanych wymiarach.
20624
Matematyczne
Liczba wesoła
Kalkulator sprawdza czy podana liczna jest tzw liczbą wesołą (Happy Number). Liczba wesoła jest liczbą naturalną zdefiniowaną w następujący sposób: Obliczamy sumę kwadratów cyfr składających się na liczbę. Powtarzamy tę operację dla kolejnych wyników tak długo, aż uzyskamy liczbę 1 lub wyniki zaczną się powtarzać. Jeżeli w wyniku procesu otrzymaliśmy 1, pierwotna liczba jest liczbą wesołą. W przeciwnym przypadku jest liczbą niewesołą.