9383
Matematyczne

Liczba kwadratowo-trójkątna (Square triangular number)

Liczba kwadratowo-trójkątna posiada właściwości liczby kwadratowej oraz trójkątnej.


Zobacz podobne
1252937
Matematyczne

Średnia ważona ocen

Kalkulator oblicza średnią ważoną ocen z podanych przedmiotów. Gdy przy podanych ocenach bądź wagach znajdzie się znak "-" to będzie on automatycznie niwelowany.
252349
Matematyczne

Konwersja między systemami liczbowymi

Kalkulator umożliwia konwersję liczb pomiędzy systemami liczbowymi - dwójkowym (binarnym), trójkowym, czwórkowym, piątkowym, szóstkowym, siódemkowym, ósemkowym (oktalnym), dziewiątkowym, dziesiętnym (decymalnym), jedenastkowym, dwunastkowym, trzynastkowym, czternastkowym, piętnastkowym, szesnastkowym (heksadecymalnym). Wpisane znaki nie będące cyframi oraz literami A,B,C,D,E,F są ignorowane.
122010
Matematyczne

Kalkulator funkcji trygonometrycznych

Kalkulator na podstawie wprowadzonego kąta w stopniach lub radianach oblicza wartości podstawowych funkcji trygonometrycznych.
Użytkownicy oglądali również
244700
Medyczne

Konwerter jednostek glikemii (stężenia cukru we krwi)

Kalkulator dokonuje konwersji stężenia cukru we krwi z miligramów na decylitr (mg/dL) na milimole na litr (mmol/L) i odwrotnie.
35944
Życie codzienne

Czas pracy baterii

Kalkulator na podstawie podanej pojemności baterii i zużycia szacuje jej czas pracy. Kalkulator nie uwzględnia zmian taktowania procesora i działania ACPI w przypadku komputerów.
17346
Finansowe

Kalkulator wagi w Karatach

Kalkulator przelicza wagę kruszcu z gramów na karaty, punkty, kilogramy, miligramy i uncje.
11527
Medyczne

Kalkulator deficytu sodu w Hyponatremii.

Kalkulator oblicza niedobór sodu we krwi pacjenta chorego na Hiponatremie.
19185
Matematyczne

Liczba wesoła

Kalkulator sprawdza czy podana liczna jest tzw liczbą wesołą (Happy Number). Liczba wesoła jest liczbą naturalną zdefiniowaną w następujący sposób: Obliczamy sumę kwadratów cyfr składających się na liczbę. Powtarzamy tę operację dla kolejnych wyników tak długo, aż uzyskamy liczbę 1 lub wyniki zaczną się powtarzać. Jeżeli w wyniku procesu otrzymaliśmy 1, pierwotna liczba jest liczbą wesołą. W przeciwnym przypadku jest liczbą niewesołą.