18141
Życie codzienne

Kalkulator stopni Plato / Brix

Kalkulator oblicza zawartość cukru w trunku w stopniach Plato i Brix a także objętość alkoholu w danym roztworze na podstawie gęstości względnej roztworu.


Zobacz podobne
1152991
Życie codzienne

Zbiornik na deszczówkę

Kalkulator oblicza ilość zebranej deszczówki z dachu o podanych wymiarach.
109083
Życie codzienne

Oblicz ile wypiłeś czystego alkoholu etylowego

Na podstawie wprowadzonych danych, ilości trunku i zawartości procentowej alkoholu, kalkulator obliczy zawartość czystego alkoholu etylowego, który spożyliśmy.
97690
Życie codzienne

Kalkulator czasu ładowania baterii

Kalkulator na podstawie wprowadzonych danych oblicza przewidywany czas ładowania baterii.
Użytkownicy oglądali również
177143
Zdrowie

Kalkulator Powierzchni Ciała BSA (Body Surface Area)

Jak obliczyć swoje BSA? Jak sprawdzić BSA?
Kalkulator oblicza BSA (Body Surface Area) za pomocą wzoru Mostellera oraz DuBois'a.
18678
Chemiczne

Rozcieńczanie roztworów

Kalkulator na podstawie podanych objętości i stężeń roztworów oblicza przed i po rozcieńczeniu objętość dodanego roztworu.
109083
Życie codzienne

Oblicz ile wypiłeś czystego alkoholu etylowego

Na podstawie wprowadzonych danych, ilości trunku i zawartości procentowej alkoholu, kalkulator obliczy zawartość czystego alkoholu etylowego, który spożyliśmy.
73685
Zdrowie

Kalkulator BMR - Podstawowa Przemiana Materii - PPM

Jak obliczyć wskaźnik BMR / PPM ?
Kalkulator oblicza wskaźnik BMR (Basal Metabolic Rate) . BMR - najmniejsze tempo przemiany materii zachodzące w organizmie człowieka, niezbędne do podtrzymania podstawowych funkcji życiowych, znajdującego się w stanie czuwania, w warunkach zupełnego spokoju fizycznego i psychicznego, komfortu cieplnego, który na 12 godzin przed badaniem nie spożywał żadnych posiłków, po 3 dniach diety bezbiałkowej i po co najmniej 8 godzinach snu.
14078
Matematyczne

Liczba wesoła

Kalkulator sprawdza czy podana liczna jest tzw liczbą wesołą (Happy Number). Liczba wesoła jest liczbą naturalną zdefiniowaną w następujący sposób: Obliczamy sumę kwadratów cyfr składających się na liczbę. Powtarzamy tę operację dla kolejnych wyników tak długo, aż uzyskamy liczbę 1 lub wyniki zaczną się powtarzać. Jeżeli w wyniku procesu otrzymaliśmy 1, pierwotna liczba jest liczbą wesołą. W przeciwnym przypadku jest liczbą niewesołą.