5573
Życie codzienne

Prędkość kuli bowlingowej

Kalkulator oblicza średnią prędkość kuli do bowlingu rzuconej z linii spalonego do momentu wejścia w pole ustawienia kręgli.


Zobacz podobne
643787
Życie codzienne

Zbiornik na deszczówkę

Kalkulator oblicza ilość zebranej deszczówki z dachu o podanych wymiarach.
116096
Życie codzienne

Konwerter skali mapy

Kalkulator pozwala wyznaczyć rzeczywistą odległość odpowiadającą odległości na mapie o podanej skali. Jeżeli mapa na skalę 1:500000 do pola wejścia należy wprowadzić wartość 500000.
84092
Życie codzienne

Kalkulator kulinarny / kuchenny

Kalkulator przelicza jednostki używane w kuchni. Do dyspozycji mamy siedem podstawowych miar jakimi są:kilogram, gram, litr, mililitr, szklanka, łyżka i łyżeczka. Będzie on pomocny nie tylko paniom domu przy wykwintnych wypiekach ale także pomoże samotnym panom przy robieniu kawalerskiej potrawy którą jest jajecznica (ilość oleju bądź masła lub margaryny potrzebna do usmażenia).
Użytkownicy oglądali również
39180
Życie codzienne

Kalkulator alkoholowy - witrualny alkomat online, przelicznik

ile alkoholu we krwi? obliczanie zawartości alkoholu we krwi
Kalkulator pozwala obliczyć orientacyjne stężenie alkocholu we krwi według wzoru Erika Widmarka.
30851
Życie codzienne

Oblicz ile wypiłeś czystego alkoholu etylowego

Na podstawie wprowadzonych danych, ilości trunku i zawartości procentowej alkoholu kalkulator obliczy zawartość czystego alkoholu etylowego który spożywamy.
13430
Matematyczne

Prosta przechodząca przez podane punkty

Kalkulator podaje równanie prostej przechodzącej przez podane przez użytkownika punkty w kartezjańskim układzie współrzędnych.
116096
Życie codzienne

Konwerter skali mapy

Kalkulator pozwala wyznaczyć rzeczywistą odległość odpowiadającą odległości na mapie o podanej skali. Jeżeli mapa na skalę 1:500000 do pola wejścia należy wprowadzić wartość 500000.
6694
Matematyczne

Liczba wesoła

Kalkulator sprawdza czy podana liczna jest tzw liczbą wesołą (Happy Number). Liczba wesoła jest liczbą naturalną zdefiniowaną w następujący sposób: Obliczamy sumę kwadratów cyfr składających się na liczbę. Powtarzamy tę operację dla kolejnych wyników tak długo, aż uzyskamy liczbę 1 lub wyniki zaczną się powtarzać. Jeżeli w wyniku procesu otrzymaliśmy 1, pierwotna liczba jest liczbą wesołą. W przeciwnym przypadku jest liczbą niewesołą.